Spáliť tuky sa dá aj kettlebellom: videotréning

Autor: Michael Achberger | 28.10.2019 o 6:24 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  1162x

Kettlebell patrí medzi najviac efektívne a pohodlné nástroje na cvičenie. Jeho rozmery dávajú slobodu v cvičení a môžete ho použiť kdekoľvek. Ak ste v zhone, zacvičíte si doma alebo ho prípadne hodíte do kufra auta a idete na pláž

... ,kde si odcvičíte sériu. Je to ľahké, jednoduché a efektívne.

 

Prečo cvičiť s kettlebellom

Kettlebell je vysoko efektívny nástroj pre nárast svalov, objemu a výbušnosti a spálite ním dostatok tukov.  Nižšie uvádzam tri hlavné dôvody, prečo by ste s ním mali cvičiť.

 

Spalovač kalórií

Pri cvičení s kettlebellom zapojíte takmer každý sval v tele. To vyvolá dramatickú hormonálnu reakciu, ktorá spaľuje veľké množstvo kalórií počas aj po tréningu. Štúdia z roku 2010 ukázala, že táto cvičebná pomôcka môže spáliť až 20,2 kalórií za minútu.

 

Kardiovaskulárna kapacita

Cviky vykonávané s kettlebellom zlepšia vaše kardio. Ak budete vykonávať série bez prestávky, posilníte svoj aeróbny a anaeróbny systém, čo bude mať za následok posilnenie kardiovaskulárnej kapacity.

 

Výbušnosť, stabilita a sila

Kettlebell swing a snatch sú balistické pohyby, ktoré výrazne zlepšujú silu a výbušnosť.  Navyše, tieto cviky posilňujú ramená a stred tela.

Ako je vidieť, kettlebell môže byť skvelý nástroj, ktorý zmení vaše telo na nepoznanie. Je však potrebné poznať správnu techniku cvičenia a tréningový plán, ktorý vám pomôže k dosiahnutiu vášho cieľa.  Nižšie mám pre vás pripravený tréningový plán pre začiatočníkov s kettlebellom.

 

 

Tréningový plán pre začiatočníkov

Nižšie vám prinášam tréning pre začiatočníkov, ktorý obsahuje tri sady. Výhodou tohto plánu je, že nebude trvať dlhšie, ako 10 minút. Tak sa do toho pustite a zabudnite na výhovorky.

Hmotnosti kettlebell:

 Muž – 16 kg

 Žena –  8 kg

 

Cvičenie # 1:

Každú minútu začínate novú sériu. Ako rýchlo stihnete odcvičiť tú prvú, je na vás.  Ak nestihnete do minúty, začínate pri novej minúte znova. Táto technika sa tiež nazýva EMOM. Nasledujúce cvičenie trvá 10 minút.

10-krát Kettlebell swing + 5 angličákov

 

Cvičenie # 2:

5 kôl:

30 sekúnd Goblet drep

30 sekúnd odpočinku

Odpočinok jednu minútu

8 kôl:

20 sekúnd Kettlebell swing / 10 sekúnd odpočinku

 

 

Cvičenie # 3:

Na čas do 10 minút:

 50 kettlebell swing

 50 skracovačiek

 40 kettlebell swing

 40 skracovačiek

 30 kettlebell swing

 30 skracovačiek

 20 kettlebell swing

 20 skracovačiek

 10 kettlebell swing

 10 skracovačiek

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Električky pre desaťtisíce ľudí blokuje Kočnerov kontakt

Podnikateľ Božek bráni prístupu k elektrickej stanici pre trať do Karlovej Vsi.


Už ste čítali?