reklama

Cvičenie vo dvojici jej zmenilo život

Cvičiť vo dvojici je určite skvelý spôsob, ako sa dostať do formy a hlavne vydržať. Platí to, aj keď si dvaja najmú jedného trénera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
ilustračná fotka
ilustračná fotka (zdroj: picturama.com)

Pracoval som už dlhší čas v jednom bratislavskom fitness centre a keďže ma moja klientka odporučila ďalej, svojmu kamarátovi z detstva, že by tiež chcel začať cvičiť, tak som neváhal a stretol sa s ním. Volal sa Andrej. Bol to športovec, hrával futbal, plával pravidelne. Ale zatúžil po svalnatejšom tele. 

Keďže nemal žiadne zdravotné problémy, tak sme bez problémov začali trénovať. S tréningmi si hravo poradil, bol cieľavedomý, šikovný, technicky veľmi zdatný. Problém bol ale so stravovaním, Mal veľmi veľký energetický vydaj. Napriek tomu jedol neprimerane málo, keďže mal obavy, aby nepribral. Ale potreboval nabrať svaly vhodným spôsobom, tak som ho presvedčil, aby začal jesť kvalitne a viac. Pomohla mu v tom jeho manželka, ktorá mu vyvárala tie správne jedlá v správnom množstve. Tak sa stal inšpiráciou pre svoje okolie. Jeho vypracovaná postava motivovala druhých, jeho blízkych a dokonca jeho manželku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Motivoval ju jej manžel

Raz za mnou Andrej prišiel s požiadavkou, že by mi veľmi rád predstavil svoju manželku Veroniku. Že ju veľmi zaujala jeho zmena k lepšiemu, opisovala mi, ako veľmi dobre sa jej zmenil vzťah s manželom, keď začal cvičiť a že chce cvičiť aj ona. To mi bolo aj trocha prekvapením, keďže iné ženy by boli docela spokojné s jej výzorom. Ona 29-ročná žena, primerane upravené prsia silikónovými implantátmi, rovnomerne a žensky uložený tuk. Nič nepretŕčalo, všetko bolo zladené. Napriek tomu chcela cvičiť, keďže ju jej manžel inšpiroval. Chcela byť totiž pevná a mať športovú postavu, keďže teraz vyzerala síce žensky, ale bolo vidno, že necvičí a jej telo je mäkké.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nikdy necvičila, chcela vyzerať lepšie

Keby som ju mal opísať viac, tak by som povedal, že bola vysoká 165 cm pri váhe 60 kíl. Ako som spomínal, jej telo bolo mäkké, teda nemala ideálny pomer svalovej hmoty voči svojej váhe. Panva primerane široká, boky úzke, zadok nie veľký, ale ani guľatý. Chcela vyzerať športovo, teda podľa jej slov nejaké svaly na rukách, nech nechodí zhrbená, ale pekne hrdo vystretá, zadok chcela mať guľatý a nohy tvarovanejšie. 

ilustračná fotka
ilustračná fotka (zdroj: picturama.com)

Zladil som teda tréning jej manžela s ňou, tak aby on nebol obmedzovaný a ona sa mohla rozvíjať. Zo začiatku jej to išlo ťažko, nikdy predtým necvičila, nebehala, nešportovala. Sťažnosti typu je to ťažké, nechcem byť ako Schwarzenegger alebo nevládzem som nebral do úvahy. Veľkou oporou v tom, bol jej manžel. Povzbudzoval ju v tom, neskôr sa mi priznala, že keby niet jeho, tak by to dávno vzdala. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zmenila stravovanie, zmenila pohľad na život

Mala veľké šťastie, že nemala zdravotné zažívacie ťažkosti, tak som mohol nastaviť jedálniček podľa jej manžela, teda len som upravil množstvá na jej telesné pomery. Tým pádom napredovanie bolo omnoho rýchlejšie. Za necelý rok urobila výrazné pokroky. Na nešportovkyňu, ktorá s kamarátkami chodila po drinkoch večer, sa stala športová žena plná elánu a sily. Zmenila stravovanie, pohľad na život, zlepšil sa jej sexuálny život. Inšpirovala svoje okolie, postupne si sama začala študovať stravovanie a upravila si to ešte konkrétnejšie podľa seba. 

ilustračná fotka
ilustračná fotka (zdroj: picturama.com)

Keď som ju stretol po rokoch

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po rokoch, keď som ju stretol a porozprával sa s ňou, tak mi povedala, že si sama založila športovú skupinu, ktorú precvičuje, urobila si rôzne trénerské kurzy a sama začala zlepšovať zdravý životný štýl aj druhým. 

Cvičenie vo dvojici môže byť naozaj prínosné, samozrejme platí tiež, že výnimka potvrdzuje pravidlo. Ale pokiaľ je ten druhý z dvojice váš partner, tak nie je dôvod neskúsiť to či už s trénerom alebo bez neho.

Michael Achberger

Michael Achberger

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  530
  •  | 
  • Páči sa:  894x

Som profesionálny osobný tréner. Celý svoj život som sa venoval fitnessu a riešil som všetky otázky ohľadom stravy, cvičenia, motivácie. Mojimi rukami prešlo mnoho spokojných klientov, kedže moja práca ma veľmi baví a neustále sa chcem zlepšovať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu