reklama

Michaela a jej extrémna premena na normálne vážiacu ženu

Úspešné príbehy mojich klientov, ktorí chcú vďaka mojej pomoci schudnúť alebo zmeniť pozitívne svoj život milujem. A toto je presne taký príbeh.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Každý deň prichádzajú nové výzvy. Niektoré sú však väčšie, než je obvyklé. Medzi také patrí aj zmena životného štýlu. Dôvodom memusia byť len estetické hľadiská, alebo aj zdravotné komplikácie, ktoré nezdravý životný štýl a obezita spájaná s tým vedie. Odhodlať sa začať. Prvý významný bod, ktorý treba prekonať. Málokto to dokáže. Preto mnoho ľudí hľadá pomoc u odborníkov, či už poradcov pre výživu, lekárov alebo osobných trénerov. 

Takto sa ku mne dostala jedna klientka, ktorá pomoc naozaj potrebovala. Kvôli jej súkromiu jej budem hovoriť Michaela.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
ilustračný obrázok
ilustračný obrázok (zdroj: http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.407582.1314511709!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/article_750/alg-overweight-woman-jpg.jpg)

Zdravotný problém ju prinútil začať niečo so sebou robiť

Micheala nepatrí k bežným ženám, jej výzor je značne ovplyvnený obezitou. Už z zdiaľky na vás “kričí” jej objemné telo, patrí skôr k tým extrémne objemným. Jej vlasy, krásne pestované, tmavé dopĺňa plná tvár s jemnou pokožkou. Bradu má vyššieho počtu, líca plné, krk začína splývať s tvárou. Je stredného veku, pracuje v administratíve.
Čo sa tela týka, o rozmeroch môžem povedať, že je v každom smere nadrozmerná - veľké stehná, zadok objemný, brucho veľké a prevísajúce, ruky hrubé a ochabnuté.

Prvé stretnutie

Pri prvom stretnutí som tušil, že bude chcieť schudnúť. Ale to mi nestačí. Chcel som vedieť dôvod, motiváciu. Prečo. Prečo sa rozhodla práve teraz. Prečo čakala, až kým to presiahne enormnú hranicu... V prvom rade jej išlo o zdravotný problém, ktorý jej diagnostikoval lekár – cukrovka. Musela jednoducho schudnúť. Sama ale povedala, že je iba trocha pribratá. Podľa jej slov to nevnímala ako až taký vážny problém. Aj keď som vedel, že pravda je inde. Mnoho extrémne obéznych ľudí samých seba klame, že nie sú takí obézni na to, aby s tým niečo robili. Zpohodlneli, zleniveli, zosúladili sa so svojím telom, že to inak nebude, že to nie je také zlé. Aj keď sa necítia dobre vo svojom tele. Až zdravotný problém vie nakopnúť takéhoto človeka. Nie je to však pravidlom, mnoho z nich ani hrozba smrti nepostaví zo sedačky, aby niečo spolu robili. Michaela nebola však ten prípad, zľakla sa cukrovky. A samozrejme, priznala sa, že sa chce cítiť atraktívnejšie, predsa len, jej sexuálny život bol na bode mrazu a mala pocit, že sa jej manžel za ňu hanbí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
ilustračný obrázok
ilustračný obrázok (zdroj: http://images.humanresourcesonline.net.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2014/10/Aditi-Sharma-Oct-2014-obese-thin-woman-shutterstock.jpg)

Tréning

S obéznymi ľuďmi to je naozaj boj. Aj pre trénera. Zároveň je to výzva pre oboch. Takýto človek je naozaj fyzicky lenivý, nie je zvyknutý robiť miernu záťaž sústavne ani v kratších časových intervaloch. Dokonca aj bežné činnosti ako obutie topánok môže byť problém. Tak zo začiatku tréningy vyzerali skôr ako moje prehováranie k činnosti. A toľko výhovoriek, čo som sa napočúval, ako sa všetko nedá, bolí, ako už nechce... lenivosť bola silná.
Časom sme ale víťazili. Už po dvoch mesiacoch nastal maximálny progres vo výkonnosti. Nútil som ju cvičiť každý deň  nielen vo fitku, ale prinútil som ju plávať, rýchlej chôdzi, turistike. Každý deň mala inú športovú aktivitu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prvé výsledky hovoria za všetko

Za tri mesiace schudla zo 153 kíl na 129 pri výške 171 cm. Veľmi výrazná zmena. Našťastie ju rodina začala viac a viac podporovať, keď videli, že sa toho naozaj chytila. Raz keď človek zakúsi úspech, tak chce viac. V tomto prípade je to ale žiaduce.

Bál som sa jednej veci – keď prídu Vianoce, tak budem s ňou musieť dať malú pauzu... a to je obdobie, keď človek častokrát zvráti úspešný proces. Vyjde z kolobehu, pustí sa v životospráve a človek, ktorý bol závislý na jedle, tak o to väčší dôvod sa báť. Vyriešil som to online coachingom –stále som ju kontroloval. Našťastie obdobie sme úspešne prežili, schudli, dokonca počas vianočného obdobia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Výdrž a odhodlanosť sa vypláca

Tak sme pokračovali ďalej a v priebehu deviatich mesiacov sa nám podarilo schudnúť na 89 kíl. To je výborný výsledok. Pokračoval by som s ňou aj naďalej, ale pracovné príležistosti sa jej zmenili a musela odcestovať dlhodobo preč. Tak sme stále v kontakte, sama cvičí naďalej. Jej cieľ sa už zmenil – chce nabrať svaly a pomáhať ostatným jej podobným.

Michael Achberger

Michael Achberger

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  529
  •  | 
  • Páči sa:  880x

Som profesionálny osobný tréner. Celý svoj život som sa venoval fitnessu a riešil som všetky otázky ohľadom stravy, cvičenia, motivácie. Mojimi rukami prešlo mnoho spokojných klientov, kedže moja práca ma veľmi baví a neustále sa chcem zlepšovať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu