reklama

Ženy do fitka nepatria?

Žena do posilnovne nepatrí, alebo žena nesmie dvíhať veľké váhy v posilňovni. Aj také mýty denne počúvam od žien. Najrašej ženy cvičia na kardio strojoch a potom to aj tak vyzerá... - bez úspechu a zle.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

"Mám strach posilňovať, aby som potom nevyzerala ako chlap." Koľkokrát som už toto počul, spoločne s "Nechcem, aby si cvičila, pretože potom budeš mať príliš veľké svaly a nebudeš vyzerať žensky." Poviem vám, ako to s tým posilňovaním naozaj je...

Za všetky tie roky, čo sa pohybujem vo fitness svete, som počul veľa mýtov a nezmyslov. Avšak popri hláške "na vegan strave nemôžeš nabrať svalovinu" je toto to, z čoho šaliem najviac. Naozaj, na to ako som pokojný tvor mám chuť mlátiť hlavou do stola. Zoberte si to z môjho uhla pohľadu - posledných 13 rokov posilňujem, cvičím, stravujem sa zdravo, strážim si životný štýl a rovnako mám tuky, ktoré by som kľudne ešte mohol zhodiť a svaly, ktoré by som rád nabral. Áno, som štíhly a športovo vyzerajúci, ale ani zďaleka nie taký vyrysovaný ako by som chcel. Som so sebou relatívne spokojný, však aby som to dotiahol ešte ďalej, musel by som zabrať ešte oveľa viac a na to už ani ja nemám čas a možnosti. Naozaj by som si prial, aby to bolo aspoň z polovice také jednoduché, ako si ľudia myslia. A to som muž, s vyšším potenciálom naberať svalovú hmotu a lepšie spaľujem tuky ako ženy. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
ilustračný obrázok
ilustračný obrázok (zdroj: http://montreall.com/wp-content/uploads/2014/02/WomensGyms.jpg)

Samozrejme, že každá žena, ktorá začne posilňovať, sa postupne stane silnejšou. Ale silnejšia neznamená automaticky vačšia, alebo že začne naberať chlapskú postavu! Stále budete mať zdravú vrstvu tuku a prirodzený vzhľad, bez ohľadu na to, ako ste silné... Aby ste dosiahli ten bikini-fitness extrém, museli by sme dodržiavať veľmi prísnu diétu a precízne cvičebný plán po celé mesiace! A aj potom, po celej tej dlhej dobe, snahe a prípravách na vražednej diéte a cvičení, sa onen neprirodzene vypracovaný nastavený vzhľad dá udržať len pre danú súťaž na krátku chvíľu...

Takže, ak máte strach že pôjdete do posilňovne, zdvihnete párkrát závažia a budete odchádzať s ramenami ako Rambo... Potom žijete v naozaj fiktívnej realite, pretože nie, takto to naozaj nefunguje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
ilustračný obrázok
ilustračný obrázok (zdroj: http://montreall.com/wp-content/uploads/2014/02/WomensGyms.jpg)

Ak vám ide o ženy venujúce sa kulturistike, ktorých ste sa zľakli, potom by ste mali vedieť, že tieto slečny sa stravujú, cvičia a berú doplnky presne pre to, aby takto vyzerali! Takže, ak sa nechcete dopovať testosterónom a inými látkami, venovať mesiace a roky tvrdej práce, úsiliu, vzdelaniu a dodržiavať veľmi prísne diéty a denné rozvrhy náročného tréningu, potom vám vzhľad kulturistky naozaj ani zďaleka nehrozí.

Avšak, ak budete poctivo cvičiť, zdravo jesť a vytrváte v úsilí pár mesiacov, získate krásne, silné, zdravé a sexi tvarované telo plné ženskej krásy a elegancie. 

Michael Achberger

Michael Achberger

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  530
  •  | 
  • Páči sa:  894x

Som profesionálny osobný tréner. Celý svoj život som sa venoval fitnessu a riešil som všetky otázky ohľadom stravy, cvičenia, motivácie. Mojimi rukami prešlo mnoho spokojných klientov, kedže moja práca ma veľmi baví a neustále sa chcem zlepšovať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu