Spodné brucho pevné skala - návod ako na to

Autor: Michael Achberger | 6.3.2017 o 6:26 | Karma článku: 3,97 | Prečítané:  1524x

Chudnutie sa stáva v týchto dňoch témou číslo jedna. Mnoho ľudí sa neudržalo a dali si riadne  do tela počas roka – ale nie tréningami ale kalóriami. Takto sa aj tak už mierne obéznejšie postavy ešte viac zaguľatili.

Potom chcú všetci rýchlo schudnúť hlavne z brucha, bokov a zadku. Ale dá sa takto vybrať si partiu, kde chceme spáliť tuk?

 

 

Priznajte sa. Koľko z vás už počulo od kamarátky z práce, že začína cvičiť? Alebo ešte lepšie,

začína chudnúť. A ako sa k tomu dostala? Úplný zázrak. V novom vydaní nejakého ženského

posvätného časopisu našla perfektný návod na dokonalý pevný zadoček. A dokonca ani

nemusí chodiť do posilňovne a strážiť si jedálniček. Prečítala si totiž, že chudnutie ako telesný

proces funguje lokálne a strava je podružná. Cvičíte sklapovačky - budujete mohutný sixpack.

Robíte výpady z kuchyne do predsiene - zbavujete sa prebytočného tuku na zadku. To znie

fajn.

Lokálne chudnutie nefunguje. Či už pomocou cvičení na BOSU, na boso, TRX, alebo v

posilňovni na strojoch.Rozdiel úbytku tuku v precvičovanej časti tela v porovnaní s celým

telom je úplne zanedbateľný a pre samotný účel tým pádom k ničomu. Tuk odchádza

hromadne. A nejde len o ženy. Rovnako vtipné je snaženie tučných vodou obalených ľudí,

ktorí sa  rozhodnú vypracovať si brucho (čo je dôvod, prečo po pol hodinovom cvičení

bicepsu sa presunú na žinenky), ale rozhodne nechcú siahať na svoj kalorický príjem –

sladkosti, tučné jedla, sladené nápoje...

.

A teraz už sme konečne pri jadre problému, alfy a omegy spaľovanie tuku. U samotnej

stravy. Či už chcete zraziť prebytočný tuk z vnútornej strany stehien, brucha, spodného 

chrbta, alebo rúk, vždy bude v prvom rade nutné prispôsobiť stravu. A ani v tomto prípade

logicky sa nedá chudnúť lokálne, ale celkovo. Dôkazom budiž všetky slečny, ktoré po

intenzívnom cvičení a rozumnom jedálničku stratia časť svojho poprsia a sťažujú sa, ako je to

možné.

Ak už ale budete mať jedálniček dobre nastavený, zvládnutý, budete ho dodržiavať, tak je

vhodné podporiť smerovanie vášho cieľu – mať pekné brucho, kvalitným tréningom.

Ponúkam vám svoj jednoduchý workout určený predovšetkým pre posilnenie spodnej časti

brucha, aj keď zapojí sa pri cvičení celé brucho. Všetky cviky sú ukázané na videu, samotné

cviky vám  opíšem:

 

Každý z cvikov vykonajte za sebou v tzv kruhovom tréningu.

1. Zdvíhanie nôh vo vise s rozkročením – pri tomto cviku sa zapoja okrem iného veľmi

intenzívne aj šikmé brušné svaly. Zaveste sa rukami, nohy nechajte visieť a vyrovnanané ich

zdvihnite, pričom ich postupne rozkročte. Vykonajte takto 15 opakovaní.

 

2. Priťahovanie nôh k bruchu do strán – veľmi intezívna technika maximálneho

prekrvenia spodného brucha spolu so šikmými brušnými svalmi. Rovnako ako pri prvom

cviku sa zaveste a priťahujte ohnuté nohy - kolená smerom k bruchu najprv do jednej strany

20 krát a potom rovnaký počet do druhej strany.

 

3. Priamy zdvih nôh striedavo – oprite sa o lakte na to určenú podložku a dvíhajte rovné

nohy striedavo jednu a druhú nohu. Počet opakovaní pre jednu nohu je 10.

 

4. Bicyklovanie – oprite sa o rovné v lakťoch uzamknuté ruky a striedavo sa snažte

bicyklovať – zdvíhať synchrónne krúživým pohybom jednu a druhú nohu. Vykonajte takto 20

opakovaní.

Celé okružné cvičenie vykonajte za sebou 3 až 4 krát.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Mladí Slováci skončili na ME v Poľsku, z druhého miesta postúpilo Nemecko

Slovensko nepostúpilo zo skupiny na ME 21 v Poľsku.

PLUS

Trinásť rokov trpí epilepsiou. Na Slovensku jej nedokázali pomôcť

Návšteva neurológa sa zmenila na sexuálne obťažovanie.


Už ste čítali?