Spaľujeme tuky na vode - 30 minút a dosť

Autor: Michael Achberger | 9.1.2017 o 6:30 | Karma článku: 3,21 | Prečítané:  909x

Vo svete fitness prichádzali a aj odchádzali rôzne trendy a cvičenia. Istú dobu bolo veľmi populárne teo-bo, potom prišla zumba , poslednú dobu sa uchytilo hlavne medzi ženami flyfit. Nemôžem povedať nič zlé na každé toto cvičenie

Každé z nich má svoje pozitívne aj negatívne stránky. Odporúčam ale nezostávať len pri jednom cvičení, ale skúšať aj ďalšie nové aktivity. Jednou z takých je aj nové skupinové cvičenie Floatfit® HIIT, na ktoré má upozornila moja klientka Renáta Licher, ktorá sama toto cvičenie precvičuje. 

 

Ide o úplnú novinku na slovenskom trhu, ktorú určite odporúčam vyskúšať. Floatfit® vo verzii HIIt je naozaj intenzívne a náročné cvičenie, ktoré ale zvládne väčšina z vás.

Ide o 30-minútové cvičenie s vysokou intenzitou, ktoré sa cvičí na vode pomocou Aquabase® – špeciálne plávajúce podložky, ktoré dodajú cvičeniu úplný iný rozmer. Táto podložka podáva nepretržitú väzbu, zapája vaše vnútorné svalstvo pri cvičení nenápadným spôsobom.

 

Konkrétna forma Floatfit® HIIT v sebe zahŕňa všetky známe cvičenia ako sú angličáky, výpady, drepy, horolezec, skipping, ...ale všetko na vode. 

Výhodou tohto cvičenia je, že pomáha predchádzať zraneniam, zlým návykom, svalovej disbalancii a zvyšuje veľmi významne vašu kondičnú stránku. Je tu veľmi malé riziko poškodenia kĺbov oproti iným podobným cvičeniam. 

Opísať cvičenie na plávajúcej podložke sa dá naozaj ťažko – treba ten pocit zažiť. Ide svojím spôsobom o zábavné cvičenie, ktoré bude nenápadne posilňovať celé vaše telo v zmysle posilnenia vnútorných svalov. Pri státí na podložke sa musíte vyrovnávať s nepredvídateľnosťou vody, svojím telom musíte upokojiť hojdanie sa na podložke. Je to naozaj zábava a zároveň je to veľmi účinné. Veľkým pozitívom je, že Floatfit® budete vidieť veľmi rýchlo, ako postupujete ďalej. To vás potom motivuje stále viac cvičiť.

Floatfit® sa dá cvičiť rôznymi spôsobmi, ale veľmi obľúbenou formou je Floatfit® HIIT:

  • účinný a časovo nenáročný tréning
  • zvyšuje kondíciu efektívnejšie ako vytrvalostné cvičenie
  • zrýchľuje metabolizmus
  • účinné posilňuje srdce, spaľuje kalórie a podporuje rast svalovej hmoty

 

Floatfit® sa vždy cvičí na nestabilnej podložke. Má to svoje výhody oproti cvičeniu na pevnej zemi:

  • cvičenie je efektívnejšie a náročnejšie
  • získate lepšiu pružnosť, stabilitu a pevnosť svalov
  • zlepší sa vám rovnováha
  • dvojice svalov pracujú rovnako
  • posilní ochabnuté svalstvo 
  • spozorujete svalové dysbalancie


 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Šmejdi sa úplne nevytratili. Sedem krokov, ako sa vyhnúť problémom

Zmluvy, ktoré človek podpíše na nelegálne usporiadanej akcii, neplatia.

KULTÚRA

Ukrajinský režisér ukázal aroganciu ruských policajtov, vybučali ho

Nasadili Rusi svojich ľudí do hľadiska?


Už ste čítali?