reklama

Shredded body znamená byť sexy - seriál 5. časť

Plavková sezóna už začala. A príprava na ňu už je v plnom prúde. Pokiaľ ste šítali moje predošlé články, tak toto bude predposledný diel s konkrétnym jedálničkom, ako čo najrýchlejšie a zdravo sa dostať do formy na leto 2014.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Prejdeme priamo na tretí deň, kde pokračujeme v nastolenom trende.

deň 3
deň 3 

Tréning:
 

5 minút na zohriatie

Tréning platí z prvého dňa: 4 série 10-12 opakovaní. 60sekúnd pauza. Deň je bez kardio tréningu.

Deň 4
Deň 4 

Tento deň je bez tréningu. zaraďujeme iba kardio tréning hneď ráno na lačno. 

deň 5
deň 5 

Tréning: 5 minút pre zohriatie sa.

Tréning je rovnaký ako v prvý deň. 3 série z každého cviku po 10 opakovaní. Pauza 1,5 minúty.

Kardio tréning zaraďujeme ráno po zjedení vajíčok, potom pokračujeme po kardiu so zvyškom jedál.

Michael Achberger

Michael Achberger

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  530
  •  | 
  • Páči sa:  894x

Som profesionálny osobný tréner. Celý svoj život som sa venoval fitnessu a riešil som všetky otázky ohľadom stravy, cvičenia, motivácie. Mojimi rukami prešlo mnoho spokojných klientov, kedže moja práca ma veľmi baví a neustále sa chcem zlepšovať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu