Shredded body znamená byť sexy - seriál 5. časť

Autor: Michael Achberger | 6.6.2014 o 10:05 | (upravené 6.6.2014 o 10:36) Karma článku: 4,29 | Prečítané:  1609x

Plavková sezóna už začala. A príprava na ňu už je v plnom prúde. Pokiaľ ste šítali moje predošlé články, tak toto bude predposledný diel s konkrétnym jedálničkom, ako čo najrýchlejšie a zdravo sa dostať do formy na leto 2014.

Prejdeme priamo na tretí deň, kde pokračujeme v nastolenom trende.

 

 

Tréning:
 

5 minút na zohriatie

Tréning platí z prvého dňa: 4 série 10-12 opakovaní.  60sekúnd pauza. Deň je bez kardio tréningu.

 

 

 

 

Tento deň je bez tréningu. zaraďujeme iba kardio tréning hneď ráno na lačno.       

 

 

       

Tréning: 5 minút pre zohriatie sa.

 

Tréning je rovnaký ako v prvý deň. 3 série z každého cviku po 10 opakovaní. Pauza 1,5 minúty.

 

Kardio tréning zaraďujeme ráno po zjedení vajíčok, potom pokračujeme po kardiu so zvyškom jedál.

 

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Asociácia dala lyžiarkam ultimátum, výsledok je neistý

Dva alebo desať? Znepriatelené strany sa nevedia zhodnúť ani na tom, koľko sporných bodov riešili.

ŠPORT

Zuzula: Ľudia v Lyžiarskej asociácii nerozumejú športu

Už roky bojuje s lyžiarskou asociáciou.

DOMOV

Fico v Kľaku: Fašizmus tu je a v zelených tričkách chodí po vlakoch

Zastavte experiment, Banskej Bystrici nepriniesol nič, vyhlásil premiér.


Už ste čítali?