Shredded body znamená byť sexy - seriál 5. časť

Autor: Michael Achberger | 6.6.2014 o 10:05 | (upravené 6.6.2014 o 10:36) Karma článku: 4,29 | Prečítané:  1601x

Plavková sezóna už začala. A príprava na ňu už je v plnom prúde. Pokiaľ ste šítali moje predošlé články, tak toto bude predposledný diel s konkrétnym jedálničkom, ako čo najrýchlejšie a zdravo sa dostať do formy na leto 2014.

Prejdeme priamo na tretí deň, kde pokračujeme v nastolenom trende.

 

 

Tréning:
 

5 minút na zohriatie

Tréning platí z prvého dňa: 4 série 10-12 opakovaní.  60sekúnd pauza. Deň je bez kardio tréningu.

 

 

 

 

Tento deň je bez tréningu. zaraďujeme iba kardio tréning hneď ráno na lačno.       

 

 

       

Tréning: 5 minút pre zohriatie sa.

 

Tréning je rovnaký ako v prvý deň. 3 série z každého cviku po 10 opakovaní. Pauza 1,5 minúty.

 

Kardio tréning zaraďujeme ráno po zjedení vajíčok, potom pokračujeme po kardiu so zvyškom jedál.

 

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Koľko vzdelaných a talentovaných ľudí si môže Slovensko odpáliť?

Neútočme na seba, nepoužívajme slovník, ktorý nás vracia do obdobia mečiarovského gádžovstva, povinnosťou politikov je krajinu kultivovať.

PRIMÁR

Prečo by ste nemali ísť spať nahnevaní

Vedci objavili spôsob, ako sa lepšie vyrovnať so zlými spomienkami.


Už ste čítali?