Buď shredded! - sprievodca jedlom a tréningom ako byť shredded seriál 4.časť

Autor: Michael Achberger | 30.5.2014 o 10:05 | (upravené 4.6.2014 o 17:13) Karma článku: 5,13 | Prečítané:  1994x

Tento 5-dňový tréningový plán ti dodá nový impluz do cvičenia. Je zložený z dostatočného príjmu energie, aby ta stále bavilo cvičiť a vydržal pri ňom dlhšie. Je to 5-dňový plán, ale nestačí ho držať len 5 dní, a za 5 dní budes mega vyrysovaný. Tento plán ti dáva návod, ako dosiahnut postupne a trvalo vyrysovane telo.

Diétny plán je určený pre 100 kilového muža, je založeny podľa 45% sacharidov, 35% bielkovín a 20% tuku. 
Pre vlastný plán je potrebné prepočíťať si stravovací režim tak, aby ste váš kalorický príjem bol menší o 20% oproti vašej aktuálnej metabolickej potrebe. Výpočet si ukážeme v ďalších článkoch. Dnes si predstavíme prvé dva dni aj s tréningovým plánom. Trénigový plán je určený pre mierne pokročilých, ktorí vedia ako cvičiť a vyzná sa v uvedených cvikoch. Tréningový plán pozostáva z jedného dňa a kardio tréningu, ktorý opakujete podľa dní. Plán opakujete každých 5 dní, čiže tu nerešpektujeme žiaden víkend.

 

 

 

V prvom dni zaraďujeme kardio trénig v dĺžke 30 min na lačno, prípadne iba s vaječnými bielkami. Potom začneme s jedlom 1  a pokračujeme s ďalšími dávkami. Medzi jedlom 3 a 4 zaradíme uvedený tréning.

 

Druhý deň precvičujeme kardio tréning ráno na lačno, nízka intenzita.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Van der Bellen nevyhral, to len populizmus porazil sám seba

Miloš Zeman sa tešil predčasne. Ukazuje sa, že víťazstvá radikálov či populistov nie sú ani v dnešnej dobe samozrejmosťou.

KOMENTÁRE

Renzi dal sám sebe mat. Dostala ho aj Európa?

Taliansky výsledok je politicky nepomerne ďalekonosnejší než rakúsky.

SVET

Taliansky premiér Renzi po prehre v referende podá demisiu

Hlasovanie zaznamenalo vysokú účasť.


Už ste čítali?