Gladiátor HD tréning

Autor: Michael Achberger | 14.2.2014 o 14:00 | (upravené 14.2.2014 o 14:21) Karma článku: 6,24 | Prečítané:  1511x

Často sa mi stáva, že pri pravidelnom cvičení s klientom musí klient odísť na nejakú pracovnú cestu a zisti, že v hoteli nemajú fitnescentrum. Samozrejme, pokiaľ sa snaží schudnúť a cvičím s nim kondičný tréning, tak nič nie je stratene. Predpoklad je, že bude mat dostatočný priestor na hotelovej izbe a hlavne čas trénovať. Cvičenie nezaberie až tak veľa a výhodou je, že sprcha je doslova za rohom. Tento tréning je tiež určený aj na domáce cvičenie, pripadne na pláži, alebo aj priamo vo fitku

Gladiátor HD workoutGladiátor HD workoutMichael Achberger

Budem používať anglické názvy cvičení, tak ako sa už uvádzajú vo väčšine cvičení podobného charakteru.

 

 

1. Jumping jacks

 

fotka11.JPG

 

 

Východzia poloha je priamy postoj, ruky v bok. Pohyb vykonávame v skoku, druha poloha je vystretie rúk priamo nad hlavou a rozkročené nohy zároveň. V skoku sa vraciame späť. Jedno opakovanie je jeden skok. Opakujeme 50x.

 

 

2. Triceps dips

 

 

fotka22.JPG

 

Nájdeme si nejaký roh, stačí aj pevný okraj postele, nejaká horizontálna tyč spevnená. Alebo aj stolička postačí. Vychozia poloha je vystreté nohy, vystreté ale neuzamknuté lakte. Druha poloha je ohnutie v lakťoch do 90 stupňového uhla pri vystretých nohách. Chrbát vedieme popri okraji tyče, rohu postele/ stoličky.. Jedno opakovanie je z vychodzej pozície do druhej polohy a späť. Opakovaní je 20.

 

 

3. Squats

 

fotka33.JPG

 

Vychodzia pozícia je priamy postoj, nohy vystreté. Druha poloha je predpaženie v súčinnosti s ohnutím v kolenách do 90 stupňového uhla medzi lýtkom a zadnými stehnami.  Pozor si dávajte na predchádzanie kolien do prednej časti kolená môžu dosahovať maximálne do úrovne špičiek. Chrbát sa snažíme mať vystretý. Jedno opakovanie je z vychodzej pozície do druhej polohy a späť. Opakujeme 40x.

 

 

4. Mointain climbers

 

fotka44.JPG

 

Vychodzia poloha je ruky pred sebou na zemi, ruky sú vystreté v lakťoch. Nohy sú vystreté a panva smeruje mierne dohora.  Druha poloha je príťah kolena k protismernej časti hrudníka. Pozor, aby ste nedvíhali panvu príliš vysoko. Jedno opakovanie je z vychodzej pozície do príťahu kolena a späť. Opakovaní je 50.

 

5. Modified v-sits

 

 

fotka55.JPG

 

 

Vychodzia poloha je ľah s rukami na zemi, nohy sú vystreté ale nedotýkajú sa zeme. Druhá poloha je ohnutie v kolenách za súčinnosti ohnutia v bedrovom kĺbe, pričom výsledok je dotknutie sa dlaňami oboch členkov. Jedno opakovanie je dostať sa z vychodzej pozície do dotknutia sa členkov a späť. Opakovaní je 20.

 

 

6. Push-ups w/ rotation

 

 

fotka66.JPG

 

 

Vychodzia je pozícia je vystretie tela nad zemou s opretím sa o ruky, tvar smeruje k zemi, v lakťoch je 90 stupňový uhol. Telo je rovne od hlavy, krku, chrbtu, panvy, zadných stehien až po členky. Druhá pozícia je vystretie jednej ruky, pričom druhá ruka sa vystrie tiež, ale tá nás stále drží nad zemou. Pozor, nohy mame stále na zemi. Jedno opakovanie je z vychodzej pozície do druhej polohy a späť. Opakujeme 20x.

 

 

7. Up & down planks

 

 

fotka77.JPG

 

Vo vychodzej pozícii máte ruky vystreté pred sebou a opreté o zem. Lakte nie uzamknuté v kĺboch, hlava, zadok a paty v jednej rovine. V druhej pozícii ohnete jednu ruku a snažíte sa dostať sa najprv jednou rukou a potom druhou rukou do dotyku lakťa so zemou sa dostanete do tretej pozície a to je ohyb v oboch lakťoch do 90 stupňového uhla, pričom hlava, zadok a päty sú v jednej rovine. V tej polohe vydržíme 1 sekundu. Jedno opakovanie je dostať sa z vychodzej pozície do tretej polohy. Opakovaní je 20.

 

 

 

 

Snažte sa byť dôslední pri vykonávaní cvikov. Opakujte všetky cvičenia za sebou minimálne 2x, maximálne však 4x.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Koľko vzdelaných a talentovaných ľudí si môže Slovensko odpáliť?

Neútočme na seba, nepoužívajme slovník, ktorý nás vracia do obdobia mečiarovského gádžovstva, povinnosťou politikov je krajinu kultivovať.

PRIMÁR

Prečo by ste nemali ísť spať nahnevaní

Vedci objavili spôsob, ako sa lepšie vyrovnať so zlými spomienkami.


Už ste čítali?